Hovenier
    Heb jij donkergroene vingers en ben je graag buiten in de weer? Dan is een baan in de groene sector voor jou perfect. En bij Flex Nijkerk hebben we regelmatig leuke groene vacatures.
    Bouw
    Waar mensen leven wordt gebouwd en binnen de bouwsector zijn dan ook constant nieuwe vacatures die ingevuld moeten worden.
    Logistiek
    Logistiek omvat alle activiteiten vanaf het inkopen van grondstoffen tot het afleveren van een product bij de consument.
    Horeca
    Het woord horeca is een samentrekking en bestaat uit de woorden hotel, restaurant en café. De horeca omvat de bedrijfstak van alle diensten die horen bij hotels, restaurants en cafés.

Uitzenden via uitzendbureau Flex Nijkerk

Kiest u voor de dienst uitzenden dan stellen wij arbeidskrachten beschikbaar voor een vast tarief. Het aantal uren dat een werknemer aan de slag gaat en voor welke tijdsperiode is flexibel en bepaalt u helemaal zelf. Uitzenden is een uitstekende optie als u tijdelijk extra mensen nodig heeft. Bijvoorbeeld in geval van zwangerschapsverlof of langdurige ziekte van een werknemer of wanneer u in drukke periodes simpelweg capaciteit mist.

In geval van uitzenden is Flex Nijkerk officieel werkgever en wij dragen dan ook de risico’s en verplichtingen die het werkgeverschap met zich meebrengt. Ook verzorgen wij de werving en selectie, zodat u niet zelf op zoek hoeft naar geschikte kandidaten. Het enige dat u hoeft te doen is leiding geven en toezicht houden.