Hovenier
    Heb jij donkergroene vingers en ben je graag buiten in de weer? Dan is een baan in de groene sector voor jou perfect. En bij Flex Nijkerk hebben we regelmatig leuke groene vacatures.
    Bouw
    Waar mensen leven wordt gebouwd en binnen de bouwsector zijn dan ook constant nieuwe vacatures die ingevuld moeten worden.
    Logistiek
    Logistiek omvat alle activiteiten vanaf het inkopen van grondstoffen tot het afleveren van een product bij de consument.
    Horeca
    Het woord horeca is een samentrekking en bestaat uit de woorden hotel, restaurant en café. De horeca omvat de bedrijfstak van alle diensten die horen bij hotels, restaurants en cafés.

Is er na twee jaar nog sprake van arbeidsongeschiktheid, dan vindt er een keuring door het UWV plaats. Aan de hand hiervan word je ingeschaald naar de mate van arbeidsongeschiktheid. Er zijn drie mogelijkheden:

1. Je bent volledig en duurzaam arbeidsongeschikt: je ontvangt een uitkering van 70%.
  2. Je bent meer dan 35% arbeidsongeschikt: je ontvangt een WGA-uitkering voor het deel dat je arbeidsongeschikt bent en een salaris dat afhangt van de mate waarin je werkt.
  3. Je bent minder dan 35% arbeidsongeschikt: je ontvangt geen uitkering en blijft werken voor Flex Nijkerk.

De hoogte van je salaris hangt af van de mate waarin je werkzaamheden verricht.
Gedurende de periode van ziekte/arbeidsongeschiktheid zul je intensief contact  hebben met de casemanager van Smart Services BV of Acture BV en afspraken maken over
re-integratie-inspanningen.

Meer informatie vind je op: www.werkennaarvermogen.nl of www.uwv.nl