Hovenier
    Heb jij donkergroene vingers en ben je graag buiten in de weer? Dan is een baan in de groene sector voor jou perfect. En bij Flex Nijkerk hebben we regelmatig leuke groene vacatures.
    Bouw
    Waar mensen leven wordt gebouwd en binnen de bouwsector zijn dan ook constant nieuwe vacatures die ingevuld moeten worden.
    Logistiek
    Logistiek omvat alle activiteiten vanaf het inkopen van grondstoffen tot het afleveren van een product bij de consument.
    Horeca
    Het woord horeca is een samentrekking en bestaat uit de woorden hotel, restaurant en café. De horeca omvat de bedrijfstak van alle diensten die horen bij hotels, restaurants en cafés.

Welke spelregels en afspraken gelden er als ik als uitzendkracht ga werken?

Aan het werken als uitzendkracht zijn regels verbonden waar we ons allemaal (bedrijven, uitzendkrachten en Flex Nijkerk) aan moeten houden.

• Elk bedrijf heeft eigen werktijden, arbeidsomstandigheden, veiligheidsvoorschriften en huisregels. Voordat je aan het werk gaat, stellen we je hiervan op de hoogte zodat je weet wat je van het werk kunt verwachten en wat er van jou wordt verwacht. Houd je aan de regels die in het bedrijf gelden. Voor je eigen veiligheid en die van anderen.
  • Verloopt het werk niet naar je zin of heb je moeilijkheden in het bedrijf waar je werkt, dan zijn wij er om jou te helpen. We kunnen voor je bemiddelen of eventueel ander werk voor je vinden. Stop nooit met werken zonder dat je ons eerst gesproken hebt. Dat geldt ook voor het veranderen van gemaakte afspraken. Blijf volgens afspraak doorwerken tot je met ons hebt overlegd over een andere regeling.
  • Wij doen ons uiterste best een passende baan voor je te vinden. Dit betekent niet dat je verplicht bent om iedere baan die je wordt aangeboden aan te nemen. Jij bent degene die de knoop doorhakt. Zie je een baan niet zitten, dan zoeken we verder voor je.

terug  naar vragen Algemeen en CAO uitzendkrachten