Hovenier
    Heb jij donkergroene vingers en ben je graag buiten in de weer? Dan is een baan in de groene sector voor jou perfect. En bij Flex Nijkerk hebben we regelmatig leuke groene vacatures.
    Bouw
    Waar mensen leven wordt gebouwd en binnen de bouwsector zijn dan ook constant nieuwe vacatures die ingevuld moeten worden.
    Logistiek
    Logistiek omvat alle activiteiten vanaf het inkopen van grondstoffen tot het afleveren van een product bij de consument.
    Horeca
    Het woord horeca is een samentrekking en bestaat uit de woorden hotel, restaurant en café. De horeca omvat de bedrijfstak van alle diensten die horen bij hotels, restaurants en cafés.

De heren van Flex Nijkerk

Wij zijn Reyer Morren en Aalt Koopman, twee heren die met veel enthousiasme kandidaten en opdrachtgevers bij elkaar brengen. Jarenlang zijn we succesvol franchisenemer geweest bij Uitzendmarkt en sinds eind 2016 staan we helemaal op eigen benen. En daar zijn we best trots op. Nu kunnen we ons lokale uitzendbureau Flex Nijkerk helemaal inrichten zoals wij willen.

Lokaal uitzendbureau Nijkerk en omgeving

Flex Nijkerk is het lokale uitzendbureau voor Nijkerk en omgeving met veel kennis van de lokale markt. Persoonlijke aandacht is onze kracht en we houden het contact met onze werknemers en werkgevers graag op een aangename temperatuur. De arbeidsmarkt is continu in beweging. Uiteraard bewegen wij lekker mee en spelen in op verschillende behoeftes van werkgevers en werknemers. Dankzij onze kleinschaligheid hanteren wij bijvoorbeeld scherpe tarieven en we bieden diverse mogelijkheden voor het flexibel en efficiënt inzetten van werknemers.

Sterke punten Flex Nijkerk

Kennis van de lokale markt

Scherpe tarieven door kleinschaligheid

Persoonlijke begeleiding van begin tot eind

Eerlijk en enthousiast

Ambitie uitzendbureau Flex Nijkerk

Je hoort weleens de term: goede vakmensen zijn schaars. Wij geloven daar niet in en zijn ervan overtuigd dat iedereen een goede vakman of vakvrouw kan zijn. Als je het poppetje maar op de juiste plek inzet. En dat is nou net iets wat ons op het lijf geschreven is. Onze ambitie is dan ook om werkgevers en werknemers succesvol te koppelen zodat een mooie samenwerking ontstaat. Bij uitzendbureau Flex Nijkerk halen we graag het beste naar boven in werknemers, werkgevers en onszelf!