Hovenier
    Heb jij donkergroene vingers en ben je graag buiten in de weer? Dan is een baan in de groene sector voor jou perfect. En bij Flex Nijkerk hebben we regelmatig leuke groene vacatures.
    Bouw
    Waar mensen leven wordt gebouwd en binnen de bouwsector zijn dan ook constant nieuwe vacatures die ingevuld moeten worden.
    Logistiek
    Logistiek omvat alle activiteiten vanaf het inkopen van grondstoffen tot het afleveren van een product bij de consument.
    Horeca
    Het woord horeca is een samentrekking en bestaat uit de woorden hotel, restaurant en café. De horeca omvat de bedrijfstak van alle diensten die horen bij hotels, restaurants en cafés.

Wat jouw baan ook is, het is belangrijk dat je iets doet wat bij je past en waar je enthousiast van wordt. Je brengt immers een groot deel van je leven door op je werk. Fijne collega’s, leuke werkzaamheden, doorgroeimogelijkheden, nieuwe dingen leren en natuurlijk een aangenaam salaris zijn zaken die voor iedereen en bij elke baan belangrijk zijn.

Wij bij Flex Nijkerk hebben ontzettend veel plezier in ons werk. En laat dat werk nu zijn om mensen zoals jou te helpen aan een ontzettend leuke baan. Een baan die past bij jouw persoonlijkheid, jouw toekomstdromen, jouw talenten. Ben je op zoek naar zo’n baan? Neem dan contact op of stuur je gegevens op via een open sollicitatie. We bespreken graag met je wat de mogelijkheden zijn.

Vacatures

We hebben contacten met verschillende werkgevers uit Nijkerk en omstreken die regelmatig op zoek zijn naar enthousiaste en getalenteerde medewerkers. Op deze pagina vind je de verschillende vacatures van Flex Nijkerk. Zit er wat voor je bij? Twijfel niet en solliciteer direct! Je mag ook altijd contact met ons opnemen als je meer wilt weten over een specifieke vacature. Via onze zoekfunctie kun je gericht zoeken naar openstaande vacatures binnen jouw vakgebied en bij jou in de buurt.

Diensten

Steeds meer werkzoekenden willen flexibel werken. Zelf bepalen wanneer en hoeveel uur je werkt, ervaring opdoen bij verschillende organisaties, op allerlei plekken werken, nieuwe mensen leren kennen. Lijkt je dat wat? Ga dan aan de slag bij Flex Nijkerk en wij bieden je met veel plezier verschillende mogelijkheden. Zo kunnen we je inzetten voor uitzendwerk, detachering op projectbasis of payrolling. Jouw contract loopt via ons. Wordt jij onze nieuwe collega?

Sectoren

Flex Nijkerk is een uitzendbureau dat zich richt op de lokale markt in Nijkerk en omstreken. Doordat wij ons speelveld klein houden kennen we de markt en werkgevers op ons duimpje. We hebben een goed overzicht van nieuwe vacatures en weten precies wat er gevraagd wordt. Een leuke baan vinden die past bij jouw talenten, dromen en persoonlijkheid is ons dan ook op het lijf geschreven. Uitzendbureau Flex Nijkerk is actief in verschillende sectoren en door de verschillende opdrachtgevers hebben wij een verscheidenheid aan banen. Wat dacht je van ........

Techniek      Logistiek      Administratie      Commercieel      Groen      Industrie

Bouw

Open sollicitatie

Ben je op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging, maar heb je nog geen specifieke vacature gevonden waar je ondersteboven van bent? Maak dan gebruik van het open sollicitatie formulier en vul je gegevens in en upload je CV. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw carrièremogelijkheden te bespreken.

Documenten

Bij Flex Nijkerk hechten we veel waarde aan een goede organisatie, opleidingen en veiligheid en moeten we ons ook houden aan gemaakte afspraken. Zo zijn we aangesloten bij de NBBU en dienen we ons te houden aan alle wettelijke bepalingen en afspraken die in deze CAO staan. Welke dat zijn kun je zien bij documenten. Daar kun je de CAO downloaden en ook diversen anderen documenten vinden waarmee je te maken krijgt als je voor ons gaat werken.

Veel gestelde vragen

Hieronder vind je veel gestelde vragen van werknemers die net als jij op zoek zijn naar een leuke baan. We hebben de vragen per onderwerp voor je bij elkaar gezet, wel zo overzichtelijk.

Vakantiewerk

Heb jij een lange vakantie en geen zin om de hele dag thuis te zitten? Of heb je een korte vakantie, maar zin om geld te verdienen en om leuke collega’s te ontmoeten?  Dan is vakantiewerk het werk dat je zoekt. Ook voor vakantiewerk zijn er afspraken en regels. Wil je weten welke dat zijn dan kun je deze hier  lezen.